Mascotte prezentuje CONSY ACTIVE FILTER – pierwsze na polskim rynku Consy z aktywnym filtrem węglowym z węgla kokosowego. Czytaj więcej »
Mascotte prezentuje CONSY ACTIVE FILTER – pierwsze na polskim rynku Consy z aktywnym filtrem węglowym z węgla kokosowego. Czytaj więcej »
W linii Almette pojawiły się dwie unikalne nowości – Almette lekki naturalny i Almette lekki z ziołami. To pierwsze na polskim rynku produkty typu ‘light’ w kategorii puszystych serów twarogowych. 100% naturalnych składników, obniżona zawartość tłuszczu oraz większa ilość białka to benefity idealnie wpisujące się w bieżące trendy konsumenckie. Czytaj więcej »
Po spektakularnym sukcesie dubajskiej czekolady, Carrefour, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza na rynek kolejny orientalny produkt, który zyskuje ogromną popularność w mediach społecznościowych – czekoladę z “anielskimi włosami”. Ta unikalna czekolada to połączenie aksamitnej masy pistacjowej z delikatną, słodką watą cukrową inspirowaną orientalnymi deserami... Czytaj więcej »
Coca-Cola HBC wprowadza na polski rynek nowe smaki kultowej marki napojów energetyzujących. Monster Energy Rio Punch powiększa linię produktów na bazie soków owocowych, a Monster Energy Fantasy Ruby Red to kolejna nowość z linii bez cukru. Oba napoje są dostępne w sklepach w całej Polsce. Czytaj więcej »
Milka, jedna z wiodących marek słodyczy czekoladowych na polskim rynku, poszerza swoje portfolio o wyjątkową nowość. Milka Choco Croissant to potrójnie czekoladowa przyjemność, która już w marcu 2025 roku trafi do sklepów w całej Polsce. Nowość rozszerzy dynamicznie rozwijający się segment rogali pakowanych. Czytaj więcej »
Krążek SNACK & DIP to nowa odsłona kremowych topionych serów Hochland. Intensywne smaki: serowy i jalapeño, w połączeniu z aksamitną konsystencją, dają wiele możliwości do eksperymentowania w kuchni. Krążek jest doskonały jako snack, na kanapkę, ale przede wszystkim sprawdzi się jako dip do nachosów, dodatek do tacos, tortilli czy słupków warzyw. Czytaj więcej »
Marka Grycan wprowadza dwie wyjątkowe nowości – Lody Śmietankowe z pistacjami i sosem pistacjowym oraz Lody Śmietankowe z białą czekoladą i sosem mango-marakuja. Klasyczny smak został skomponowany z modnymi dodatkami, dzięki którym obie propozycje zaskakują harmonijnym połączeniem smaków i tekstur. Czytaj więcej »
The Coca-Cola Company oraz Bacardí Limited ogłosiły globalną współpracę, której efektem jest premiera gotowego do spożycia koktajlu Bacardí & Coca-Cola (RTD – Ready-To-Drink). Od początku kwietnia produkt dostępny jest w wybranych sieciach handlowych w Polsce. Czytaj więcej »
Słodkie chwile mają swój smak – czasem przychodzą w formie soczystych owoców, innym razem w postaci ulubionej czekolady. E.Wedel postanowił połączyć te dwa światy, wprowadzając do swojej oferty wyjątkowe nowości: jagodową czekoladę oraz WW o smaku jagodzianki. Te kuszące propozycje są już dostępne w sprzedaży ogólnopolskiej. Czytaj więcej »
Żywiec ponownie wyznacza trendy na polskim rynku piwa. Marka, wprowadza coś, czego jeszcze nie było, czyli bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem. Tym razem Żywiec sięga po „Kwiaty Polskie”, które zaowocowały powstaniem dwóch nowości – Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%. Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem cieplejszych dni zmieniamy nie tylko garderobę, ale często także i podejście do gotowania. Na talerzach pojawia się więcej warzyw i lżejsze wersje klasycznych dań. Jeśli chcemy nadać im kremowej konsystencji i wyrazistego smaku, warto sięgnąć po Majonez Kielecki Lekki od WSP „Społem”. Sprawdzi się zarówno w sałatkach, dipach, jak i jako dodatek do... Czytaj więcej »
Wielkanoc to czas radości, rodzinnych spotkań i tradycji. To także doskonała okazja, by rozkoszować się ulubionymi smakołykami. Z tej okazji Colian przygotował wyjątkową ofertę, w której znajdziemy zarówno kultowe Figurki Goplana, cieszącego się dużą popularnością Zająca Grześki, jak i Śliwkę Nałęczowską oraz Złotą Wiśnię z serii Art Collection 2025. Czytaj więcej »
Od marca br. marka JemyJemy rozszerzyła swoje portfolio o nową linię dań gotowych, które odpowiadają na trendy i potrzeby współczesnych konsumentów – łącząc wysoką jakość, wyrazisty smak i codzienną wygodę. Wśród nowości znalazły się cztery apetyczne propozycje: Gulasz mięsny, Strogonow, Chili con carne oraz Kurczak curry. Oferta będzie szeroko promowana zarówno w... Czytaj więcej »
Dzięki syropom Herbapolu, smak ulubionych owoców można mieć zawsze „na wyciągnięcie ręki” – i to na wiele sposobów. Syropy świetnie sprawdzą się bowiem nie tylko jako dodatek do wody, ale także jogurtu, koktajlu czy owsianki. A wybór wariantów to prawdziwa symfonia owocowych inspiracji – tu każdy znajdzie coś dla siebie. Czytaj więcej »
Orzeźwienie nabiera nowego wymiaru. Nestea wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję kultowego napoju herbacianego, w której delikatne bąbelki spotykają się z wyrazistą maliną i orzeźwiającą miętą. To połączenie smaków, które przyciąga lekkością i świeżością, redefiniując sposób, w jaki możemy delektować się herbatą. Czytaj więcej »
Gdy dni stają się coraz dłuższe, a promienie słoneczne coraz częściej pojawiają się na niebie, to znak, że do życia na nowo budzi się natura i nadchodzi czas wiosny. Nasze potrawy też się zmieniają i na talerzach rozkwita świeżość! Sprawdź przepisy z użyciem produktów VEGETA, które pomogą Ci przywitać wiosnę w Twojej kuchni. Czytaj więcej »
Wielkanoc to czas, kiedy tradycja kulinarna i spotkania z najbliższymi przy stole odgrywają kluczową rolę. To moment, w którym sięgamy po sprawdzone receptury i smaki, znane od pokoleń. Aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkowy charakter wielkanocnych potraw, warto sięgnąć po wysokiej jakości dodatki. Fanex prezentuje zestaw produktów, które doskonale uzupełnią świąteczne... Czytaj więcej »
Soplica i E. Wedel ponownie łączą siły, tworząc dwie nowe kompozycje smakowe. Efektem tej współpracy są warianty inspirowane popularnymi deserami: Soplica Pistacjowa z białą czekoladą Wedla oraz Soplica o smaku Tiramisu z dodatkiem wedlowskiej czekolady. Czytaj więcej »
Ten projekt to owoc wielomiesięcznej pracy fantastycznego cross funkcyjnego zespołu! To wyjątkowe połączenie francuskiej elegancji i chrupiącego croissanta z włoskim serowym nadzieniem z pesto, bazującym na wyśmienitym serku Almette od Hochland Polska. Czytaj więcej »
Coca-Cola HBC, dystrybutor marek piwnych Ab InBev w Polsce wprowadza na polski rynek nowe opakowanie kultowego piwa. Jeszcze w marcu na półkach sklepowych pojawi się Stella Artois w puszce o pojemności 500 ml. Czytaj więcej »
Burger King po raz kolejny zaskakuje roślinną nowością, którą jest Plant-Based Bao Burger – orientalna odsłona klasycznego burgera w puszystej bułce bao. To kolejny krok marki w kierunku większej różnorodności i łatwiejszego dostępu do roślinnych alternatyw dla wszystkich miłośników dobrego jedzenia. Czytaj więcej »
Smak drożdżówek zamknięty w tubce – Łowicz przedstawia nową linię deserów, która daje przyjemność smaku i jest wygodna w użyciu. Czytaj więcej »
Zielona herbata to napój, który idealnie wpisuje się w wiosenny rytm życia. Naturalnie ożywia umysł i ciało, dodaje energii, wzmacnia witalność – a właśnie tego często potrzebujemy po zimowych miesiącach. Ale zielona herbata może zaoferować dużo więcej! Wie o tym marka Big-Active, która jest znana z tworzenia unikalnych wariantów smakowych. Czytaj więcej »
Hortex od lat jest synonimem jakości w kategorii mrożonek i soków. Teraz marka otwiera nowy rozdział. Odświeżona identyfikacja wizualna, nowoczesna komunikacja i poszerzona oferta produktowa sprawiają, że Hortex nie tylko wzmacnia swoją pozycję na rynku, ale również przyciąga nowych klientów. Jak przeprowadzić rebranding, który odświeży wizerunek, ale nie zatraci tożsamości?... Czytaj więcej »
MOKATE wprowadza do swojego portfolio nową linię produktów – Cappuccino ZERO bez dodatku cukru. To połączenie kultowego napoju kawowego z nowoczesną, zdrowszą formułą, wzbogaconą o stewię i błonnik, jest dostępne w trzech atrakcyjnych smakach: Malina i Kokos, Wanilia i Czekolada z Karmelem. Czytaj więcej »
Klasyczny ser pleśniowy camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu. Wytwarzany we Francji, zgodnie z przekazywaną od 100 lat z pokolenia na pokolenie serowarską tradycją, harmonijnie łączy kremowe wnętrze z delikatną skórką. Teraz dołączają do niego dwie NOWOŚCI – jedyne na polskim rynku produkty w posypkach, czyli Valbon Camembert w posypce śródziemnomorskiej oraz... Czytaj więcej »
Rynek przekąsek owocowych dynamicznie się rozwija, a konsumenci coraz częściej poszukują zdrowych, naturalnych produktów, które łączą wyjątkowy smak z wysoką jakością. HELIO Tropical Bites to nowa linia suszonych owoców, która zachwyca nie tylko smakiem, ale i konsystencją, oferując intensywne doznania egzotycznych owoców w każdej porcji. Czytaj więcej »
HELIO, renomowany producent bakalii i mas krówkowych, z radością wprowadza na rynek nową odsłonę swojego flagowego produktu – MASĘ KRÓWKOWĄ O SMAKU WANILIOWYM. To wyjątkowa propozycja dla miłośników słodkich wypieków i deserów, którzy cenią sobie najwyższą jakość i intensywny, naturalny smak. Czytaj więcej »
HELIO, czołowy producent bakalii i mas do ciast, wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązanie dla miłośników słodkich wypieków – Masę Krówkową w praktycznym opakowaniu typu doypack. To idealna propozycja dla tych, którzy cenią sobie wygodę, świeżość i doskonały smak. Czytaj więcej »
Marka HELIO, lider w kategorii zdrowych przekąsek, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt – HELIO STIXY z suszonych jabłek. To chrupiąca i naturalna alternatywa dla tradycyjnych słodyczy, stworzona z myślą o konsumentach, którzy cenią zdrowy styl życia i wyjątkowy smak. Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
Lidl Polska już po raz 15. buduje swój całodobowy sklep na...
Tygodniowy pobyt nad morzem lub w górach dla pracowników...
POLOmarket, największa polska sieć supermarketów...
Po latach nieobecności, jeden z najbardziej...
W barze każdy detal ma znaczenie – od sposobu zarządzania...
Sushi&Food Factor, czołowy producent świeżych dań kuchni...
Marka WINIARY kolejny raz poszerza portfolio inspirowane...
Naturalnie smaczne...
Sam decydujesz, która pasuje do Twoich potrzeb...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozszerza ofertę jogurtów...
Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca w nowej, odświeżonej odsłonie...
YOC, technologiczna firma działająca na rynku...
Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin...